Positief?? - Zwanger worden forum

MelT - schreef op 24-09 om 09:47
Hee dames! Vanmorgen heb ik een test gedaan, ik weet niet precies wanneer mijn nod is. Wat denken jullie?
1 antwoord en 25111451x bekeken
Nancy - schreef op 24-09 om 10:20
Zonder inzoomen zie ik al een streepje staan. Voorzichtig gefeliciteerd!
Ik hoop voor je dat het nu mooi op gaat lopen.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!