Zien jullie een lijn??? - Zwanger worden forum

Ab91 - schreef op 04-07 om 18:11
Zien jullie hier een lijn of ben ik gewoon gek aan het worden?  Ik denk dat mijn ogen me voor de gek houden!
1 antwoord en 26017631x bekeken
Sofie - schreef op 04-07 om 18:12
Ja héél licht

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!