Hoi!
Ladies help me out.We hebben geen kindje op de planning maar als het gebeurt is het op zich ook niet zo heel erg. Toch word ik knettergek van de uitblijvende menstruatie en negatieve tests.
Mijn cyclus is rond de 30 dagen. (Heel soms loopt het langer uit, tot 35 dagen)
Ik zit nu op dag 43 van m’n cyclus.
Ons laatste intiem moment was op 21 april (hij is met vakantie).
Tijdens dat moment kwam hij niet eens in me klaar (was nog niet begonnen aan anti-conceptie), ging (zeg maar nog geruime tijd) voor het zingen de kerk uit. Heel onverantwoordelijk i know! Maar we gokten erop dat het niet raak zou zijn. Ook vernam ik niet in m’n ovulatie periode te zijn, wat ik achteraf nog net zo goed niet weet.
6 dagen na de seks, dus 26 april verloor ik 2 dagen achtereen steeds een klein beetje bruin bloedverlies. Ik dacht dat m’n menstruatie door aan het komen was maar niet dus, sindsdien nog steeds niet ongesteld. Naast mogelijk innestelingsbloeding, zou dit ook kunnen komen doordat hij m’n baarmoedermond per ongeluk te hard raakte (het deed pijn). En was het oud bloed van de wond daarvan?
En alle tests geven ook weer negatief aan (eergister voor het laatst getest daarna werd ik het wel een beetje beu).
De klachten die ik momenteel ondervind zijn:
-Sinds dat bruine bloedverlies bijna elke dag wel last van kramp in buik en onderrug.
-Constant nattig gevoel alsof ik ieder moment ongesteld ga worden.
-Plotseling extreme vermoeidheid sinds ongeveer een week. (Ben normaal vrij energiek en actief ook vlak voor nod)
-Sombere gevoelens en hele dag willen huilen. Behoorlijk lusteloos.
-Een klein waterballon-achtige opgezette onderbuik (het verschil valt erg op). Als ik er tegenaan druk voel ik duidelijk iets dat ik denk “dit is niet oké”.
-Versterkte reukvermogen, als ik iets ruik dan ruiken anderen die later pas of zelfs helemaal niet.
-Hoofdpijn
-Duizeligheid
-Chagrijnigheid
-Een verstopte neus zonder verkouden te zijn
Waar ik (nog?) geen last van heb zijn gevoelige/pijnlijke/grotere borsten, ook geen last van misselijkheid of drang naar bepaald soort eten, al eet ik nu wel iets meer dan normaal. Liefst lekker zuur (krijg spontaan weer trek nu ik dit schrijf).
Pfff ik kan nog heel lang doorgaan maar volgens mij zijn dit ze wel zo een beetje.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen en oordeel, al verwacht ik hier geen bevestiging natuurlijk maar erover praten lucht misschien wat op zolang ik niet evt ongesteld word.
Liefs,
Daniëlle