Goedemorgen dames,
Vandaag heb ik een test gedaan van de action. Dit is nog voor mijn nod maar ik zie wel duidelijk een streepje. Zou dit uitmaken of het voor of na je nod is? En ben ik nu dus zwanger of niet?
In spanning!!!
Hoi dames!
Was inderdaad positief! Meteen een afspraak gemaakt met de verloskundige en die kon mij vertellen dat ik al 4 weken zwanger ben!! Woohoo????