Zwanger? - Zwanger worden forum

Anoniempje! - schreef op 24-01 om 07:50
Goedemorgen dames, 
Vandaag heb ik een test gedaan van de action. Dit is nog voor mijn nod maar ik zie wel duidelijk een streepje. Zou dit uitmaken of het voor of na je nod is? En ben ik nu dus zwanger of niet?
In spanning!!! 
3 antwoorden en 27946669x bekeken
Nancy - schreef op 24-01 om 08:15
Nou meid, ik feliciteer je voorzichtig,want deze test is zeker positief!!
Over 2 dagen weer testen,hopelijk loopt het dan mooi  op.
Anoniempje! - schreef op 25-01 om 07:51
Hoi dames!
Was inderdaad positief! Meteen een afspraak gemaakt met de verloskundige en die kon mij vertellen dat ik al 4 weken zwanger ben!! Woohoo????
Nancy - schreef op 25-01 om 08:02
Gefeliciteerd!! Lekker van genieten

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!