Zwanger?... - Zwanger worden forum

mommytobe - schreef op 07-11 om 17:57
Goedenavond!
Afgelopen 30 oktober was mijn NOD, nu 7 november ben ik nog steeds niet ongesteld. Ik heb vanochtend een test gedaan en deze was weer negatief. Iemand enig idee hoe het komt?

Ik heb een vaste cyclus van 22/23 dagen. Zit nu op dag 32....
2 antwoorden en 29178033x bekeken
Falca - schreef op 07-11 om 18:57
Misschien was je eisprong toch iets later. Je bent nu iets meer als een week overtijd uitgaande van je normale cyclus. Probeer met een paar dagen nog eens te testen en neem anders contact op met je huisarts voor advies
mommytobe - schreef op 09-11 om 08:45
Ik heb gisteren contact gehad met mijn huisarts, hij zegt dat ik het gewoon moet afwachten. Dat een bloed test geen zin heeft. Urine is betrouwbare zegt hij zelf. 
Is dus gewoon wachten....

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!