Hoi merel, ik heb nog geen normale cyclus terug na zwangerschap. Cd 43 (na lichte bloeding) of 56 (na echte ongesteldheid) is het.
Heb nooit anticonceptie in de vorm van pillen hormonen oid gebruikt en lang genoeg gestopt om zwanger te kunnen zijn.
Kan een eisprong zo zeer doen?
Welke test raad je aan als ik nog eens wil testen, wil graag iets duidelijkers