Droogstreep of zwanger? - Zwanger worden forum

Dreamcatcher90 - schreef op 11-09 om 13:25
Ik begin nu echt te twijfelen, aangezien ik ook iets lees over een mogelijke droogstreep.
Dit is Mn tweede test van vanmorgen. Hij is al donkerder dan die van gister.   Maar toch? wat denken jullie? 
Nog steeds niet ongesteld, wel ienie mini beetje bruine afscheiding. 

https://afbeeldinguploaden.nl/image/lqUkscdv
3 antwoorden en 29867119x bekeken
Moedertjuh - schreef op 11-09 om 13:28
Ik zie wel een streep hoor. Soms zie je die lichte streepjes gewoon beter als de urine wat is opgedroogd. Als je dagelijks test loopt het hopenlijk op. Succes !
proud_mommy - schreef op 11-09 om 17:10
Ik zie hem ook beter dan gister. Gewoon door blijven testen inderdaad.
Aapie - schreef op 12-09 om 18:38
Ik zie hem ook hoor!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!