Hey! Ik zie heel vaag wel een streepje maar zou echt even een paar dagen wachten en dan opnieuw testen. 6 dagen voor NOD is wel heel vroeg. Ik hoop het voor je!
Je kan iedere dag even testen, bij mij liepen ze ook vanaf 8/9 dpo iedere dag op. Maar hierop zie ik het niet zo goed. Misschien is het in het echt beter te zien.