Zijn deze testen positief? - Zwanger worden forum

Jolie - schreef op 11-05 om 15:47
Hi meiden,

Ik ben hier nieuw.. Ik ben 5 dagen over tijd en ben vandaag aan het testen gegaan, maar ik twijfel. Wat vinden jullie? 

Liefs. 
5 antwoorden en 31319463x bekeken
Jolie - schreef op 11-05 om 15:49
Wel handig als ik de foto erbij zet ????. 
elisa - schreef op 11-05 om 15:53
Ik zou zeggen jaa.. misschieb een late innesteling gehad en het streepje daarom zo dun iis
Orchidea - schreef op 11-05 om 15:55
Streepje is streepje. Gefeliciteerd!! Je Hcg zal in de komende dagen nog wel oplopen.
Jolie - schreef op 11-05 om 16:00
En toch twijfel ik... Haha ik kan soms zo’n muts zijn. 
M’n menstruatie blijft echter nooit weg en heb nu anderhalve week last van menstruatieachtige krampen, niet constant overigens, en van die nare lage rugpijn, dus ik dacht; daar gaan we weer, maar gek genoeg blijft het tot op de dag van vandaag weg. 
Moet wel zeggen dat de test er “moeite” mee had om een streepje te tonen. Duurde erg lang, maar net binnen de tijd. Naarmate de tijd verstreken was, werden de streepjes iets meer zichtbaar.. Morgen een CB test met weekaanduiding, maar ben bang dat hij NIET ZWANGER aan zal geven...... 
Orchidea - schreef op 17-05 om 12:27
En? wat zei de Cb test?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!