Ovulatie pijn?? - Zwanger worden forum

Sannie - schreef op 01-05 om 10:48
Ik heb sinds gisteren een soort pijn/gevoeligheid rechts onder in Mn buik, ik zit 4 dagen voor mijn eisprong, er vanuitgaande van een lange cyclus , vorige maand had ik precies het zelfde. Zou dit ovulatie pijn kunnen zijn? zaterdag is pas Mn berekende ovulatie dag, ovulatie testen gisteren negatief
1 antwoord en 31438415x bekeken
Tooby - schreef op 02-05 om 13:19
Dat kan heel goed ja!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!