Niet zo’n goede foto met die schaduw boven t testvenster... maar toch lijk ik wat te zien? Kun je een betere maken? Was het binnen de tijd? Wanneer is je NOD?
Ik vind het ook nog lastig te zeggen maar ik testte ook 5 dagen voor mijn nod heel licht positief. Dus het kan. Je testen worden vanzelf donkerder als je idd zwanger bent. Spannend hoor.
Die laatste foto’s zijn beter in beeld.. ik zie t een beetje misschien, maar kan ook tuurstreepje zijn.. Spannend! Je zult toch nog even geduld moeten hebben!
Ja maar heb in verleden nog testen gedaan en die lijn was niet zichtbaar en. Nu wel . Laten we in spanning afwachten dinsdag moet ik naar de dokter voor bloedtest dan ben ik zeker grtjs
Ik zie ook wel iets hoor, maar voor nod testen vind ik altijd moeilijk, omdat het ook maar moet blijven plakken. Dinsdag zal je meer duidelijkheid hebben. spannend. En miss kun je maandagochtend nog een testje doen! Ben wel benieuwd nu haha
Niet stom bedoeld maar deze uitslag is niet vreemd als je niet zwanger bent met deze test! Uit eigen ervaring weet ik dat je hier flink de mist mee in kan gaan! Ik had 3x zo’n soort plus bij deze test en was niet zwanger! Ik zeg niet dat je niet zwanger kan zijn maar test voor de zekerheid met de 2 voor 5 van Kruidvat of een ander merk! Succes!