Test positief?? - Zwanger worden forum

Bre - schreef op 31-03 om 09:03
Hallo ik heb 3 maal getest en alle 3 zelfde resultaat.  Ik zie een licht kruisje mijn zus ziet het ook is dit positief? 
11 antwoorden en 31817862x bekeken
Rosa (Gast) - schreef op 31-03 om 09:21
Niet zo’n goede foto met die schaduw boven t testvenster... maar toch lijk ik wat te zien? Kun je een betere maken? Was het binnen de tijd? Wanneer is je NOD?
Bre - schreef op 31-03 om 10:11
Hier betere foto het is heel licht. 
Ik moet bekennen dat nne 3dagen normaal mijn regels krijgen. Dit is een early test 5dagen voor menstuatie
Grtjs
Moedertjuh - schreef op 31-03 om 10:51
Ik vind het ook nog lastig te zeggen maar ik testte ook 5 dagen voor mijn nod heel licht positief. Dus het kan. Je testen worden vanzelf donkerder als je idd zwanger bent. Spannend hoor. 
Bre - schreef op 31-03 om 10:56
Bre - schreef op 31-03 om 11:08
Rosa (Gast) - schreef op 31-03 om 11:19
Die laatste foto’s zijn beter in beeld.. ik zie t een beetje misschien, maar kan ook tuurstreepje zijn.. Spannend! Je zult toch nog even geduld moeten hebben!  
Bre - schreef op 31-03 om 13:07
Ja maar heb in verleden nog testen gedaan en die lijn was niet zichtbaar en. Nu wel . Laten we in spanning afwachten dinsdag moet ik naar de dokter voor bloedtest dan ben ik zeker grtjs
Bre - schreef op 31-03 om 13:21
Ik heb de test even open gedaan om te zien en het streepje isnduidelijk lichtjes blauw 
Bre - schreef op 31-03 om 13:24
Rosa (Gast) - schreef op 31-03 om 19:51
Ik zie ook wel iets hoor, maar voor nod testen vind ik altijd moeilijk, omdat het ook maar moet blijven plakken. Dinsdag zal je meer duidelijkheid hebben.  spannend. En miss kun je maandagochtend nog een testje doen! Ben wel benieuwd nu haha 
lacey2018 - schreef op 03-04 om 10:27
Niet stom bedoeld maar deze uitslag is niet vreemd als je niet zwanger bent met deze test! Uit eigen ervaring weet ik dat je hier flink de mist mee in kan gaan! Ik had 3x zo’n soort plus bij deze test en was niet zwanger! Ik zeg niet dat je niet zwanger kan zijn maar test voor de zekerheid met de 2 voor 5 van Kruidvat of een ander merk! Succes!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!