Hallo allemaal!
Ik weet nog niet 100% zeker of ik zwanger man. Heb gisterochtend heel licht streepje gehad, echter ‘s middags niet. Heeft iemand hier ervaring mee?
Wil morgen even weer testen. Mijn vriend en ik zijn in mei 2 jaar bezig, dus ik zou dolgelukkig zijn. Ben nu 5 dagen overtijd. Mocht het zo zijn, ik heb eigenlijk totaal nog geen kwaaltjes..alleen (beetje onsmakelijk misschien) zweet ik sinds vandaag enorm. En wat gevoelige tepels (met vlagen) Herkenbaar?