Word ook gezellig druk dan bij jullie ! Hier ook een beetje vergelijkbaar. Ik heb een jongen van bijna 15 en een dochter van net 12 jaar. Mijn vriend heeft een dochter van 8 jaar. En nu dus zwanger van een kindje van ons samen. Eind november een vroege miskraam gehad maar de keer daarna...duurde even voor mijn eisprong kwam....weer gelijk zwanger.
Ik ben trouwens inmiddels 39 jaar.
Ik snap je verwarring..had zelf de pil dus geen ervaring met de spiraal. Ik weet wel dat de ovulatietesten ook reageren op Hcg. Had ik deze ronde getest. Had ook nog heel veel ovutesten liggen dus testte tegelijk met de zwangerschapstesten. De ovutest werd eerder positief dan de zwangetschapstest. Maar dan zag je wel al een licht steepje op de zwangerschapstest. Ik zou gewoon nog even doortesten zoiezo met de ovutesten en bij twijfel doe af en toe een zwangerschapstest. Succes ! En het kan best snel gaan hoor ondanks je leeftijd. Ik was in ronde 3 zwanger...helaas werd dat dan de mk....en ronde 4 weer.