Zwanger?! - Zwanger worden forum

Kel (Gast) - schreef op 10-03 om 16:57
Hallo allemaal,
Mijn vriend en ik zijn nu een half jaar bezig om zwanger te worden. Zou het deze maand wel zo zijn? Ik heb een vroege zwangerschapstest gedaan. Volgens mij zie ik een heel licht streepje. Of ik vergis mij.  Wat denken jullie?

Liefs 
2 antwoorden en 32073561x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 10-03 om 16:58
Hartje - schreef op 10-03 om 17:23
Ik vind 't niet zo'n duidelijke foto dus kan 't niet zien. Spannend hoor. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!