Positief? - Zwanger worden forum

Toetje - schreef op 05-01 om 11:01
11 antwoorden en 33009622x bekeken
Clautjuh - schreef op 05-01 om 11:03
Dat lijkt mij zonder twijfel een positieve test toch? Gefeliciteerd !
---- - schreef op 05-01 om 11:03
Ja die lijkt me duidelijk positief, gefeliciteerd!
Toetje - schreef op 05-01 om 11:03
Hoi allemaal, 
Ik heb deze zwangerschapstest van sensitest vanmorgen getest. Er kwam meteen een licht streepje. Nu 3 uurtjes later zie je het veel beter..
Heeft er iemand ervaring hiermee? Ik zit mezelf helemaal gek te maken.. Ik geloof het niet!
Liefs, wanhopige toet ????
Clautjuh - schreef op 05-01 om 11:10
Zit je al over je nod heen ? 
Wensje2 - schreef op 05-01 om 11:12
Sensitesten vind ik top testen!!! En deze is 100% positief! Gefeliciteerd
Kimberley - schreef op 05-01 om 11:30
Ik had gereageerd op je andere forum "help" maar deze is inderdaad zwaar positief.

Gefeliciteerd meis!
proud_mommy - schreef op 05-01 om 12:06
Gefeliciteeerdd!!!
Toetje - schreef op 05-01 om 16:48
Hoi allemaal, 
Ik ben indd zwanger!! Net een clearblue test gedaan voor de zekerheid.
Hartstikke bedankt lieve dames! Hoop dat jullie wensen ook uitkomen dit jaar! Nog allemaal de beste wensen xxxxx
proud_mommy - schreef op 05-01 om 17:02
Super leuk, gefeliciteerd... op naar de eerste echoo
Clautjuh - schreef op 05-01 om 17:08
Geniet ervan ! 
Kimberley - schreef op 05-01 om 22:51
Super leuk! Gefeliciteerd en geniet ervan 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!