Zwanger of niet?? - Zwanger worden forum

Shiirley - schreef op 16-11 om 07:29
Ik heb 4 testen gedaan van kruidvat 2 voor 5 euro. 
De eerste was in de middag en is blanco.
De tweede is van een dag later in de ochtend maar naar mijn idee is deze kapot. (Meerdere streepjes)
De 3e is dezelfde dag in de middag ook deze is blanco.
En de laatste is van 2 dagen terug (14 nov.) En geeft een  vaag streepje aan. 

Gister een clear blue digitaal test gedaan en deze gaf aan niet zwanger.

Wat denken jullie? Mijn menstruatie zou pas over 3 dagen moeten zijn. 
6 antwoorden en 33725497x bekeken
Shiirley - schreef op 16-11 om 07:39
.
Anoniem (Gast) - schreef op 16-11 om 07:39
Niet zwanger
Shiirley - schreef op 16-11 om 07:46
Waar komt dat 2e lijntje dan vandaan?
noortje28 - schreef op 16-11 om 07:53
ik zie ook geen streepjes sorry. wel op de laatste maar die is ook geel uitgeslagen (teveel urine gebruikt?!) dan kun je inderdaad een lijntje krijgen. 
Shiirley - schreef op 16-11 om 08:10
Nee 4 druppels zoals aangegeven. 
Het is een heel minimaal lijntje.
Hartje - schreef op 16-11 om 08:11
Ik denk dat je (veel) te vroeg bent met testen. Probeer tot iig na nod te wachten! Clearblue digitaal heeft meer hcg nodig dan andere testen. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!