Zwanger?!! - Zwanger worden forum

mamavanjai - schreef op 27-10 om 16:50
Vanmorgen nog geen duidelijk streepje.. maar vanavond lijkt ie wel heel duidelijk... 
Zwanger? Lijkt er wel op He?
6 antwoorden en 33983129x bekeken
*Lotus* - schreef op 27-10 om 17:02
Moet je dat nog vragen met zulke prachtige testen  gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap
Clautjuh - schreef op 27-10 om 17:11
Wauw wat een verschil al op de avond ! Gefeliciteerd. Is dit na je nod ?
mamavanjai - schreef op 27-10 om 17:16
Gister had ik ongesteld moeten worden, vanmorgen meteen een testje gedaan maar kon niet meer wachten om nog een testje te doen vanavond!! 
Clautjuh - schreef op 27-10 om 17:24
Snap ik ! Je gelooft het vaak niet al staat het er duidelijk. Ik moet nog even geduld hebben tot dinsdag. 
Ann (Gast) - schreef op 27-10 om 19:25
gefeliciteerd! 
ws91 - schreef op 27-10 om 20:01
Gefeliciteerd!!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!