Zwanger? - Zwanger worden forum

- schreef op 05-09 om 10:35
een zwangerschapstest geeft alleen positief aan als er hcg in je bloed zit  dus ik denk dat je gewoon zwanger bent! Misschien een late innesteling gehad. Toch eerder je ei gekregen dan gedacht er kunnen zoveel mogelijkheden zijn waarom het nu verwarrend loopt  maar een streep is een streep  je wilt vast je test van morgen afwachten maar ik zeg toch heel zachtjes al... gefeliciteerd  en misschien ben je zelfs dus al langer zwanger  ben benieuwd hoe dit afloopt 
4 antwoorden en 34673181x bekeken
Yasmin (Gast) - schreef op 05-09 om 11:25
Chantieeee bedankt voor je lieve reactie! Mn vriend en ik vinden het zo ontzettend spannend en het is meer dan welkom! Ik kan bijna niet wachten tot morgenochtend, maar ik laat zeker weten hoe het afloopt. 
- schreef op 08-09 om 07:42
Clearblue heeft meer hcg nodig dan die vd action volgens mij. Wat gaf de cb de volgende dag aan? Hopelijk dik positief ????

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!