een zwangerschapstest geeft alleen positief aan als er hcg in je bloed zit

dus ik denk dat je gewoon zwanger bent! Misschien een late innesteling gehad. Toch eerder je ei gekregen dan gedacht er kunnen zoveel mogelijkheden zijn waarom het nu verwarrend loopt maar een streep is een streep

je wilt vast je test van morgen afwachten maar ik zeg toch heel zachtjes al... gefeliciteerd

en misschien ben je zelfs dus al langer zwanger

ben benieuwd hoe dit afloopt