Ovulatietest positief?? - Zwanger worden forum

Sa1 - schreef op 28-06 om 12:09
Hoi! Zouden jullie met mij mee willen kijken, en jullie mening geven of deze positief is? Ik denk het wel, maar het kan ook zo zijn dat ik 't wil zien.. Bedankt! 
6 antwoorden en 35435973x bekeken
Sa1 - schreef op 28-06 om 12:14
Zonnetje - schreef op 28-06 om 12:18
Welke is de test en welke is de controlestreep?
Sa1 - schreef op 28-06 om 12:23
Inderdaad wel handig. 2besure ovulatietest, de bovenste is de controlestreep. 
Wensje2 - schreef op 28-06 om 12:24
Ze zijn even donker lijkt mij dus je ei komt er aan. Misschien morgen nog eens tesen om te zien of hij knal word of afzakt
Zonnetje - schreef op 28-06 om 12:24
Ik zou vanmiddag nog een keer testen, is ie donkerder dan was deze nog niet positief, is ie lichter dan was deze wel positief
Vond het zelf altijd belangrijk om te weten of het er ongeveer aan zat te komen, dan maakten we het gewoon iets vaker gezellig
Sa1 - schreef op 28-06 om 12:27
Bedankt voor jullie reactie! Vanavond nog eens proberen en dan maken we het idd gezellig haha. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!