Zwanger ?? - Zwanger worden forum

Mamavan2 - schreef op 06-04 om 05:56
Zie mijn profiel foto voor de test 
5 antwoorden en 36435365x bekeken
MamaN - schreef op 06-04 om 06:01
Die is hartstikke positief en gewoon betrouwbaar schat ! Van harte gefeliciteerd !!! Lekker van gaan genieten
Knuffel - schreef op 06-04 om 06:11
Ja hoor geel betrouwbaar. Ik gebruik ze altijd van de action en er lopen toch echt al 2 kindjes van rond. Gefeliciteerd!
Mamavan2 - schreef op 06-04 om 06:28
Zo blij, met deze reacties.
Dan toch gaan genieten, van een wondertje in mijn buik, na zolang hebben gewacht
Mijn vriend wil voor de zekerheid nog een test gaan halen. Nouja als hem dat een vertrouwder gevoel geeft, doen we dat maar, verder ga ik alvast genieten.
skullie - schreef op 06-04 om 07:05
Deze is mooi positief! Proficiat!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!