Hoi,
Afgelopen donderdag en zaterdag een klein beetje bruine afscheiding gehad met steken in mijn buik. Ook hoofdpijn, erg moe, af en toe duizelig en gespannen borsten. Ik moet aankomende donderdag/vrijdag ongesteld worden. Cyclus varieert tussen 28/30 dagen. Vandaag een test gedaan en die was negatief. Heb ik te vroeg getest of is dit al een duidelijk antwoord? Beetje onzeker...
Spannend Rkn24! Goed te lezen dat ik niey de enige ben, die al vroegtijdig aan het testen is. De komende dagen maar afwachten! Ga jij vrijdag alweer testen?
Wat jammer Tess!! Hopelijk volgende ronde!
Hier is het nog afwachten, nog steeds ongi krampen melk verlies en een hele dag moe lopen, krijg zelfs amper eten binnen ...
Succes met klussen Tess!
Ik stuurde woensdag dat ik ongesteld was geworden. Maar het eenmalig bloedverlies, daarna is het gestopt. Net weer een test gedaan uiteraard negatief. Nu maar afwachten wat er gebeurd.
Rkn24, al getest vandaag?
Ja hoor Tess en bloed laten nemen helaas negatief en ongesteld geworden vandaag. Alleen maken we ons zorgen over dat melk verlies hopelijk geen borstkanker heel veel succes, hoop dat het iets word bij jou! X