Wat denken jullie?? - Zwanger worden forum

Iza (Gast) - schreef op 17-02 om 14:10
Hoi,
ik ben vandaag 6 dagen over tijd ( heb een ontzettende korte cyclus van meestal rond de 19 dagen )
Nu ben ik ineens een week later met mijn menstruatie, en er is ook niets van te bekennen tot op heden.
ik heb natuurlijk iedere dag getest maar deze bleven negatief.
vanochtend en aan het begin van de middag testte ik en kwam er een heeeeeeel licht roze streepje te staan, zo licht dat ik het lastig op de foto kreeg.
wat denken jullie hiervan?
1 antwoord en 36983580x bekeken
*Lotus* - schreef op 17-02 om 14:18
zie geen foto?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!