Tips geduld met testen?? - Zwanger worden forum

s - schreef op 09-01 om 23:00
Hai allemaal!!

Al een aardig tijdje en wat miskramen verder houd ik elke maand hoop en schommel ik met rust en onrust los laten en focus.
Het verschilt per moment maar op sommige dagen wil ik tegen beter weten in zo graag testen. Heeft iemand tips hoe je daar beter mee om kunt gaan? Hoe houden jullie het vol om niet te testen voor nod
4 antwoorden en 37436687x bekeken
anoniem (Gast) - schreef op 09-01 om 23:09
hoi!
afleiding zoeken. leuke dingen doen. geldt niet alleen vlak voor nod, maar hele maand. je bent eerder zwanger als je er niet geobsedeerd mee bezig bent..dat geeft nml spanning. 
s - schreef op 09-01 om 23:19
Ja dat weet ik ook maar het lukt zo slecht op sommige momenten... ik heb nu ook geen testen in huis dus kan het ook niet doen maar denk er telkens aan en dat is zo vervelend!!
JojoB - schreef op 09-01 om 23:36
Hay
Ik kon dat eigenlijk ook nooit... wachten tot mn nod. Met als gevolg iedere maand te vroeg testen. Negatief resultaat natuurlijk em zwaar teleurgesteld zijn. Dan toch hoop houden tot nod nog eens testen en dan volgende dag ongesteld worden. Tot de laatste x natuurlijk want ben nu 40w1. 
Wat ik op een gegeven moment deed Was mezelf 1 vroege test toestaan als ik de verleiding echt niet kon weerstaan en dan wachten tot na nod. Want het Is haast een soort verslaving.  Na een aantal maanden kon  ik wachten tot mn nod of zelfs een dag erna.... en warempel toen Was ik zwanger! 
Sterkte ermee want het Is idd niet makkelijk. Loslaten Is makkelijker gezegd dan gedaan
s - schreef op 10-01 om 08:31
Bedankt voor je reactie!! En gefeliciteerd met de zwangerschap dat is super! Nog even volhouden een paar daagjes misschien vandaag wel!! Spannend 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!