Helluppp!? Positieve evoluatie test? - Zwanger worden forum

Daydreamer - schreef op 05-07 om 16:42
volgens mij is de 3de test positief toch? Is de 2de test van vandaag die van 18:30
4 antwoorden en 39244413x bekeken
Luutje - schreef op 19-07 om 08:35
Aan die test met streepje kan ik ook niet aan uit, gebruik dan maar de digitale
Stellar - schreef op 05-08 om 12:36
Aangezien het streepje op dezelfde dag alleen maar duidelijker is geworden, zou ik er vanuit gaan dat je die dag gewoon je eisprong hebt/zeer snel gaat hebben hoor!
Vivian - schreef op 05-08 om 13:39
Evoluatie test? Wat test dat? Soort evaluatie van de ovulatie?
Vivian - schreef op 05-08 om 13:40
Of iets dat de evolutie test? 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!