Hallo,
Ik heb sinds zondag een beetje bruinig (oud bloed) achtig afscheiding. Ik heb dat altijd twee dagen voordat ik ongi ga worden, maar nu 4 dagen verder ben ik toch niet ongi geworden.
Heb vanochtend een test gedaan maar ben ook niet zwanger! Wat moet ik nou doen, heb telkens het gevoel dat ik ongi ben geworden, maar dan is het toch niet zo. Ben al 20 keer naar de wc gegaan vandaag. Ik vind dit onzekere zo moeilijk. Heeft iemand hier ervaring mee?