Niet ongesteld maar ook niet zwanger?!? - Zwanger worden forum

Askje (Gast) - schreef op 09-01 om 14:36
Hallo,
Ik heb sinds zondag een beetje bruinig (oud bloed) achtig afscheiding. Ik heb dat altijd twee dagen voordat ik ongi ga worden, maar nu 4 dagen verder ben ik toch niet ongi geworden.
Heb vanochtend een test gedaan maar ben ook niet zwanger! Wat moet ik nou doen, heb telkens het gevoel dat ik ongi ben geworden, maar dan is het toch niet zo. Ben al 20 keer naar de wc gegaan vandaag. Ik vind dit onzekere zo moeilijk. Heeft iemand hier ervaring mee?
1 antwoord en 48426984x bekeken
Ster - schreef op 11-01 om 14:49
hey askje,
ben je in middels al ongi geworden? heb dat ook vaak gehad en dan was ik een week of twee weken later pas echt ongi. het is inderdaad heelĀ irritant maar ja je doet er niets aan.

heel veel succes meidĀ 

liefs

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!