GOED !! je hebt het goede antwoord gegeven !

Na de geboorte wordt de navelstreng afgeklemd en doorgeknipt. Hierna is je kindje niet meer verbonden met jouw placenta. Wie knipt normaal gesproken de navelstreng door ?
De ouders beslissen wie dit doet

Je kunt alles over Navelstreng doorknippen nog eens rustig nalezen op Navelstreng doorknippen