Helaas !! je hebt niet het goede antwoord gegeven !

Groente is heel erg gezond maar toch kan de groente besmet zijn met de listeria bactierie. Bewaar daarom jouw groenten
In een koude koelkast tot 4 graden

Je kunt alles over Rauwe groenten nog eens rustig nalezen op Rauwe groenten