Helaas !! je hebt niet het goede antwoord gegeven !

Zwangerschpsacne is een vervelend kwaaltje doordat je huid reageert op zwangerschapshormonen. Wat is waar over zwangerschapsacne ?
Wordt vaak minder in het derde timester

Je kunt alles over Acne tijdens de zwangerschap nog eens rustig nalezen op Acne tijdens de zwangerschap