Hoi Irma ik ben nu dus zwanger van de derde
mijn kinderen vingen het op tijdens het gesprek
van mij en mijn man.
ik had het niet zo verwacht maar tot mijn verbazing
waren ze heel blij vooral de oudste
ze vinden het ook heel spannend.
alleen moet ik ze telkens uitleggen dat het nog heel lang duurt voor de baby geboren wordt.
de oudste vraagt telkens komt de baby met kerst of daarna ?
Ik zeg dan nee lieverd pas volgend jaar in het voorjaar.