Wie heeft 1e keer negatief getest en een paar dagen later positief??? - Zwangerschapsforum

Anoniem2 (Gast) - schreef op 09-07 om 16:02
Ik ben benieuwd of er meerdere mensen zijn die dachten dat ze zwanger waren en negatief getest hebben en een aantal dagen daarna toch positief getest hebben

Ik heb vorige week vrijdag getest terwijl ik vorige week dinsdags ongesteld moest worden. 

Maar ben net gestopt met de pil misschien hormoonhuishouding in de war en laat het even opzich wachten?? Maandag ga ik een 2e test doen aangezien er nu al 37 dagen tussen zitten

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!