Ben ook wel eens benieuwd... Ben zelf ook zwanger geraakt toen ik nog aan de pil was en ik nam mijn pil heel stipt.. Elke dag op het zelfde uur zet mijn wekker er speciaal op..
Heb ook al gehoord van kennisen dat ze in verwachting zijn geraakt ookal hadden ze een spiraaltje..
Nou mijn gynar zegt altijd pil,spiraaltje,prikpil geen een van alle is 100%veilig als je echt op veilig wil spelen moeten bijde partners hun voorzorgen nemen of gewoon niet vrijen.. Nou ergens heeft ze wel gelijk denk ik hoor..
Mijn lichaam was na 6jaar pilgebruik gewent aan de pil en zr hebbe mij nooit een zwaarder voor geschreven wat eigenlijk wel moest gebeuren maa swat...
Ik ga het na de bevalling even overleggen met mijn gynae.. Daar ik ook.borstvoeding wil geven wat dan juist het beste is...