Hallo lieve allemaal,
Ik zit 2 dagen voor mijn OD.
Voel me al dagen “anders” en licht misselijk..
Dus ik dacht doe vanochtend stiekem en test met zo’n 6 voor nod test. En die was meteen positief.
Nu vertrouwde ik het niet 100 % en heb ik vanmiddag nogmaals een etos test( niet extra gevoelig gewoon normale gedaan)
Vinden jullie die ook positief of negatief?
Brabbels maakt gebruik van cookies.
Cookies worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, sociale media features toe te voegen en ons webverkeer te analyseren. Wij delen informatie over het gebruik van Brabbels met onze social media partners, adverteerders en analytics. Zij kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die over jou is verzameld via verschillende services of websites.info / verbergen en toestaan