Wie krijgt er in juli of augustus ook een geplande keizersnede? - Zwangerschapsforum

lief - schreef op 17-06 om 13:13
Hallo

Ik krijg eind juli een geplande keizersnede, ben benieuwd wie er nog meer een geplande keizersnede
gaat krijgen.
Lijk me leuk en spannend om er over te kletsen!
1 antwoord en 39419179x bekeken
Mamavisser - schreef op 06-07 om 04:19
Heey ik krijg pas in maart een geplande keizersnede. (Of febr ) Wat zijn tegenwoordig de weken voor de uitgerekende datum dat ze het kindje halen?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!