ik kom er niet meer uit ik wilden vragen welke van deze name vinden jullie het mooiste en wat voor meisje zien jullie hierbij? - Zwangerschapsforum

zonnetje (Gast) - schreef op 24-12 om 10:06
ik wil graag jullie hulp ik verwacht in maart ons meisje maar ik kan niet kiezen tussen deze 3 name felicia yara en vanessa ik weet zeker dat ik 1 naam van deze wil maar welke is het leukst daar kom ik niet zo goed uit . dus mijn vraag aan jullie welke van deze 3 name vinden jullie het mooist en wat voor meisje zien jullie hierbij? groetjes zonnetje
2 antwoorden en 46600976x bekeken
zonnetje (Gast) - schreef op 24-12 om 10:07
perongeluk verkeerd geplaatst 2 keer
sharon (Gast) - schreef op 28-12 om 14:52
Yara

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!