dames wat vinden jullie van de naam mariejet voor een meisje? - Zwangerschapsforum

angela (Gast) - schreef op 24-11 om 20:26
dames en andere moeders wat vinden jullie van de naam mariejet mooi of saai ? Vind hem zelf mooi maar mijn vriend vind de naam saai en te gewoontjes graag jullie mening hierover groetjes angela
4 antwoorden en 46752215x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 24-11 om 20:37
Ik sluit me eerlijk gezegd bij je vriend aan sorry. Maar smaken verschillen.
angela (Gast) - schreef op 24-11 om 20:46
hoi anoniem bedankt voor je eerlijke mening kan ik waarderen mijn vriend zal heel blij zijn met jou mening groetjes angela
Anoniem (Gast) - schreef op 24-11 om 21:29
Wat heeft je vriend in gedachten als ik mag vragen?
angela (Gast) - schreef op 24-11 om 21:51
hoi anoniem mijn vriend heeft laten weten dat hij ilona een mooie naam vind groetjes angela

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!