Félin, philou, jula of noé - Zwangerschapsforum

Poll: Félin, philou, jula of noé


Félin
philou
jula
noé


Sanne (Gast) - schreef op 20-06 om 22:22
Kan félin bij de naam Tobin? Ik twijfel over 2 keer in op het einde. Klinkt een beetje te veel hetzelfde misschien?
Ik zoek een naam met liefst 2 lettergrepen, origneel, maar ook niet al te gek, voor een meisje.
Denk aan jula, philou, félin, misschien noé ook nog. (wilde eigenlijk fayén, maar las dat dat vagina betekend in het turks, dus daarom zien we er vanaf)
F of s vind ik wel mooi klinken, niet al te hard. Iemand nog tips?
1 antwoord en 7656054x bekeken
Anouk (Gast) - schreef op 27-06 om 14:31
Ik zou een naam op -n niet persé een probleem vinden, maar 2x -in wel.. 
Van het lijstje vind ik Jula het mooist bij Tobin.

Verder misschien nog:
Aster, Bodil, Edith, Flore, Hilde, Merle, Minte, Pippa, Silke, Vieve

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!