Jongen of meisje volgens NUB- theorie? Wat denken jullie? - Zwangerschapsforum

Anne18 - schreef op 13-07 om 12:04
Jongen of meisje volgens nub- theorie? Kunnen jullie het zien op bijgevoegde foto?
2 antwoorden en 35267672x bekeken
anoniem22 - schreef op 13-07 om 14:18
35 weken
Ik zie geen foto ?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!