Hulp van m'n katje om de IUI te laten slagen! Hij houdt mMn buik wel warm :)
Door:
Annesje Ooohhh...wat mooi :-)
stff48 Super lief meid !!!
Lief heh?! Aan hem ligt het niet, telkens als ik even ga liggen kruipt hij op mn buik supercute!
Jenny00 Als dat niet helpt.. schattig!
Voeg zelf een leuke reactie toe !
Heb je vragen over je bevalling of wil je lezen wat anderen meemaken? kijk dan in het forum