Jongen of meisje / nub theory ? - Babyforum

Michelle (Gast) - schreef op 01-02 om 18:25
Vandaag de 11wk echo gehad en ja hoor dan begin je toch nieuwsgierig te worden haha! Wat denken jullie gekeken naar de NUB... of toch nog te vroeg ????
3 antwoorden en 13666191x bekeken
Kiki (Gast) - schreef op 01-02 om 20:30
Te vroeg, althans als je ook echt 11 weken bent, maar als ik moet gokken dan neig ik naar jongen. 
Michelle (Gast) - schreef op 02-02 om 08:34
Ja volgens de verloskundige wel, dus daar ga ik dan maar vanuit haha..! Spannend! 
Anoniem (Gast) - schreef op 03-02 om 21:01
Jongetje,overduidelijk.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!